19 stycznia 2017

Dresslink wishlist.

Zimowe myśli depresyjne? Nie ze mną te numery! Ja wiem, że kiedy dopada mnie gorszy dzień, wystarczy sięgnąć po smartfona, odpalić jakiś sklep lub drogerię internetową, pobuszować nieco i od razu humor się poprawia. A że u mnie z nastrojem ostatnio jakoś cienko, to nie dość, że złożyłam zamówienie w aptece internetowej, to teraz przymierzam się do zamówienia że strony Dresslink.com.

www.dresslink.com?utm_source=blog&utm_medium=si&utm_campaign=esther099/


O ile ciuszki średnio mnie aktualnie interesują  (jestem w fazie diety redukcyjnej), to z kolei kosmetyki i akcesoria wołają do mnie: "Kup mnie! Kup mnie!". No i jak tu się oprzeć pokusie??? Zwłaszcza, że mam już jeden zestaw pędzli z Dresslink.com. com i bardzo je sobie chwalę. Więc czemu by nie zamówić kolejnych egzemplarzy?

www.dresslink.com?utm_source=blog&utm_medium=si&utm_campaign=esther099/


Ech, kobiece dylematy... Co by tu zamówić. Póki co sama nie wiem na co się zdecyduję i niech póki co pozostanie to moją słodką tajemnicą ;) Nie omieszkam się jednak nie podzielić z Wami informacją kiedy już coś do mnie doleci. Więc czekajcie cierpliwie. A już całkiem niedługo na blogu pojawi się recenzja maseczki do twarzy, więc bądźcie czujne i wypatrujcie nowych postów :) Buziaki!

7 komentarzy:

  1. w takim razie cierpliwie czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w kratę jest cudna. Tez bym ja chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może poczekam aż schudnę i potem zamówię, będzie lepiej leżeć ;D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wydaje się być idealna na cieplejsze, wiosenne dni ♡

      Usuń
  4. Poklikałam.Fajna sukienka.
    Poklikasz u mnie
    http://testujacarodzina.eu/hbhb/odziez/230-wiosenna-wishlista-z-newchic

    OdpowiedzUsuń