Dresslink wishlist.

Zimowe myśli depresyjne? Nie ze mną te numery! Ja wiem, że kiedy dopada mnie gorszy dzień, wystarczy sięgnąć po smartfona, odpalić jakiś sklep lub drogerię internetową, pobuszować nieco i od razu humor się poprawia. A że u mnie z nastrojem ostatnio jakoś cienko, to nie dość, że złożyłam zamówienie w aptece internetowej, to teraz przymierzam się do zamówienia że strony Dresslink.com.

www.dresslink.com?utm_source=blog&utm_medium=si&utm_campaign=esther099/


O ile ciuszki średnio mnie aktualnie interesują  (jestem w fazie diety redukcyjnej), to z kolei kosmetyki i akcesoria wołają do mnie: "Kup mnie! Kup mnie!". No i jak tu się oprzeć pokusie??? Zwłaszcza, że mam już jeden zestaw pędzli z Dresslink.com. com i bardzo je sobie chwalę. Więc czemu by nie zamówić kolejnych egzemplarzy?

www.dresslink.com?utm_source=blog&utm_medium=si&utm_campaign=esther099/


Ech, kobiece dylematy... Co by tu zamówić. Póki co sama nie wiem na co się zdecyduję i niech póki co pozostanie to moją słodką tajemnicą ;) Nie omieszkam się jednak nie podzielić z Wami informacją kiedy już coś do mnie doleci. Więc czekajcie cierpliwie. A już całkiem niedługo na blogu pojawi się recenzja maseczki do twarzy, więc bądźcie czujne i wypatrujcie nowych postów :) Buziaki!

Komentarze

  1. Sukienka w kratę jest cudna. Tez bym ja chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może poczekam aż schudnę i potem zamówię, będzie lepiej leżeć ;D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wydaje się być idealna na cieplejsze, wiosenne dni ♡

      Usuń
  3. Poklikałam.Fajna sukienka.
    Poklikasz u mnie
    http://testujacarodzina.eu/hbhb/odziez/230-wiosenna-wishlista-z-newchic

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy