Lancôme Trésor In Love

Lancôme Trésor In Love to perfumy, które miały swoją premierę w 2010 roku, ale dopiero teraz trafiły w moje ręce. Prawdą jest, że co się odwlecze, to nie uciecze. Kilka lat temu namiętnie kochałam się w tym zapachu, ale poczekałam z zakupem aż do niedawna. Czy był to zakup udany i czy jestem zadowolona? Przeczytajcie notkę, to się przekonacie.


Zacznijmy od samego zapachu. Co zostało zamknięte w uroczej buteleczce? Czy będą to perfumy dla każdego?
Nuta głowy: nektarynka, brzoskwinia, gruszka, bergamotka
Nuta serca: turecka róża, jaśmin, fiołek
Nuta bazowa: drzewo cydrowe, piżmo
Jednak z tego co zdążyłam zauważyć, w różnych źródłach są podane nieco inne nuty, odrobinę się od siebie różniące. Wybrałam te, które uznałam, że w jakiś sposób pokrywają się z moimi odczuciami.

Zapach sam w sobie jest słodki, pudrowy, ale nie mdły. Jest to zasługa kwiatowych akordów, które przełamują słodycz i sielankę. Lancôme Trésor In Love to zapach bardzo kobiecy, dziewczęcy, lekki, zwiewny i romantyczny. Nieco mydlany, acz nienachalny. Idealny na randkę, wieczorne wyjście, ale nie tylko. Można spokojnie używać go na co dzień, aby czuć się wyjątkowo i kobieco.


Flakon perfum Lancôme Trésor In Love jest można powiedzieć minimalistyczny, elegancki i uroczy. Szklany, bezbarwny, z czarnymi akcentami i uroczą różą przy dyfuzorze daje efekt klasycznej elegancji. Bardzo lubię takie klasyczne zapachy, oraz butelki perfum, które dodatkowo zdobią toaletkę.


Perfumy Lancôme Trésor In Love można uznać za klasyk, słodki kwiatowo-owocowy. Jednakże trwałość na mojej skórze pozostawia sporo do życzenia. Niestety po dwóch godzinach po zapachu pozostaje tylko wspomnienie. Dlatego też nie jestem w stanie określić jak perfumy rozwijają się na skórze z biegiem czasu. Paradoksalnie zakupu nie żałuję. Lubię czasami sięgnąć po te perfumy, choćby tylko po to, żeby przez godzinę czuć ich woń i napajać słodkim, uroczym zapachem. 

Ceny dla zainteresowanych (według strony wizaż.pl):
Pojemność 30 ml - Cena 219,00 zł
Pojemność 50 ml - Cena 319,00 zł
Pojemność 75 ml - Cena 399,00 zł

Komentarze

  1. Nie znam i raczej się nie skuszę :)
    Tym bardziej, że tak krótko się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Tresor La Niut i je uwielbiam! Chętnie poniucham te przy okazji wizyty w perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy