Pomadka (wy)trwała. Astor.

Kiedy pierwszy raz trzymałam pomadkę Astor w ręce i spojrzałam na jej kolor przeraziłam się. Już widziałam oczyma wyobraźni siebie umalowaną jak klaun, z ustami niczym rasowy krwiopijca zaraz po krwawej degustacji. Rzuciłam nią w kąt i zapomniałam o jej istnieniu. Po to, żeby zimową porą ją znaleźć i odkryć na nowo. Zdecydowanie podczas chłodniejszych miesięcy lepiej czuję się w takich kolorach, a opracowawszy system nakładania pomadki nie obawiam się wpadek z rozmazanym konturem ust.


Mowa będzie dziś o trwałej szmince do ust firmy Astor, opatrzonej numerkiem 008 Spicy, zaprojektowanej przez Heidi Klum. Z tego co zdążyłam sprawdzić, to szminki te są cały czas dostępne w sprzedaży, na przykład w drogerii internetowej Lady Make Up, w cenie około 28 zł.


Odcień 008 Spicy, jak sama nazwa wskazuje, ma być pikantny. I coś w tym jest, muszę przyznać. Po jej nałożeniu na usta czuję się kobieco, wyjątkowo. Kolor jest trudny do określenia. Coś na kształt burgundu czy też czerwonego wina. Dużo też zależy od aplikacji pomadki i tego ile jej nałożymy na usta.
Kwestia aplikacji. Nie da się tej pomadki nałożyć prosto na usta smarując sztyftem. Wychodzi wtedy karykaturalny, przerysowany efekt. Ale już używając pędzelka do ust można stopniować nasycenie koloru, dokładać po trochu pomadkę aż do uzyskania pożądanego efektu. W ten sposób okiełznałam szminkę, która na początku mnie przerażała. 


Producent obiecuje nam tutaj wyjątkową trwałość produktu i trzeba przyznać - trwałość jest niesamowita. Pomadka utrzymuje się na ustach przez kilka do kilkunastu (!) godzin. W moim przypadku jest to zazwyczaj cały dzień i to bez poprawek. Ściera się tylko delikatnie i równomiernie. Coś wspaniałego.  Po dłuższym czasie wysycha i wtapia się w usta dając matowe wykończenie. Podczas jedzenia i picia tylko delikatnie traci na intensywności. Jedyny minus jest taki, że dzięki swej długotrwałej formule wysusza usta. Ja niweluję to wysuszenie nakładając na pomadkę balsam ochronny. Zyskuję wtedy nawilżenie oraz dodatkowy połysk. 

Dla mnie ta szminka to hit. Daje ładny, intensywny i długotrwały kolor na ustach. Za cenę 28zł warto się skusić. W całej serii jest do wyboru 5 różnych odcieni. Jeśli obawiacie się takich intensywnych i ciemnych odcieni, to na pewno znajdziecie wśród pozostałych kolorów w tej serii coś bardziej odpowiedniego dla siebie. Choć czasami warto zaszaleć i zaryzykować z kolorem. 

Komentarze

  1. miałam pomadkę z tej serii ale nie bardzo odpowiadał mi jej kolor brązowo- złoty dlatego niechętnie ją nosiłam aż w końcu oddałam, nie pamiętam czy u mnie dobrze się trzymała i była trwała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny kolorek, lubię pomadki marki Astor

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ciekawy ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ciepłą czerwień z tej serii i bardzo ją lubię za dobrą trwałość i nasycenie koloru:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy