Coś na poprawę humoru - część 9!

Z okazji iż jutro będzie poniedziałek, to mam ochotę nieco poprawić Wam humor. Zbierałam sobie już dosyć długo wyszukiwane słowa kluczowe, dzięki którym co niektórzy trafiali na tego bloga. Co ciekawsze pragnę Wam dzisiaj przedstawić. Czasami kreatywność osób po drugiej stronie monitora mnie mocno zadziwia...

pszczółka maja tak, pamiętam te czasy… Gucia też pamiętam :)
aga moja torebka nie zyje nie martw się, pewnie jest już za tęczowym mostem…
czy ostrzyc kredke zelowa do oczu nie no, nie musisz. Jeśli lubisz drapać się po oku kikutem drewnianym, to daruj sobie ostrzenie ;)
najjasniejsza cera na swiecie serio mam jasną cerę, ale żeby aż tak???
od zmywanua lakieru mam zuelone palce i nie wuem jak to zmyc wzruszyła mnie Twoja historia…
śmierdzą ręce po kremie kakaowymsprawdź datę ważności i wszystko będzie jasne :D
hellmann's babuni czy zmienił szatę graficzna - to mi zadałaś zagadkę!
dlaczego ja mam wygrać konkurs skoro sama nie wiesz, to ja Ci nie pomogę :/  
Takasobiebabeczka mówisz, że jestem taka sobie? Szkoda, zawsze myślałam, że jestem wyjątkowa ;)  
czy istnieje fluid dla bladej cery – legenda głosi, że istnieje ;)
jak malować paznokcie bez skorek Step 1. Zdjąć skórki. Step 2. Pomalować paznokcie. Step 3. Założyć skórki powrotem. Koniec.
likier likier czyżby weekend się zbliżał? ;P
będę auto róż do pokiczkow nie mam pojęcia co autor miał na myśli.
paski pod oczy pierwsze skojarzenie – Indianie!
wspanialy balsam do ciala sugerując się reklamami, to wszystkie są wspaniałe ;) 

Póki co to były najsmaczniejsze kąski, które spowodowały u mnie mimowolne podnoszenie się kącików ust. Jeśli uważacie moje komentarze za mające w sobie zbyt mało polotu, to polecam omijać je wzrokiem :) Tymczasem życzę Wam miłego poniedziałku! ;) 

Komentarze

  1. Malowanie paznokci bez skórek wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :D pośmiałam się :) ja nie zapomnę dwóch takich kwiatków u siebie: "zakup miodu koło zadaru" i "serca pędzle do psa" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hellmann`s rządzi:D W ogóle nieźle się uśmiałam, zwłaszcza przy malowaniu skórek i nakładaniu ich z powrotem, Twój komentarz bezcenny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre :) paski pod oczy i twoje skojarzenie :p albo malowanie bez skórek no nie mogę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak ja uwielbiam takie posty :D Zawsze poprawiają mi humor :D Twoje komentarze również przezabawne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy